
Μετατροπή του χρώματος στην εικόνα για αποχρώσεις του γκρι δεν είναι μοναδική? Διαφορετική στάθμιση των καναλιών χρώματος αντιπροσωπεύουν όντως τις επιπτώσεις της σκοποβολής μαύρο και άσπρο φιλμ με διαφορετικά χρώματα φωτογραφικά φίλτρα για τις κάμερες. Μια κοινή στρατηγική είναι να ταιριάζει με τη φωτεινότητα της εικόνας σε κλίμακα του γκρι η φωτεινότητα της εικόνας χρώματος.
Για να μετατρέψετε οποιοδήποτε χρώμα σε αποχρώσεις του γκρι εκπροσώπηση της φωτεινότητας του, πρώτα πρέπει κανείς να λάβει τις τιμές του (του κόκκινου, πράσινου και μπλεRGB) προκριματικές στη γραμμική κωδικοποίηση της έντασης, με την επέκταση γάμμα. Στη συνέχεια, προσθέστε από κοινού το 30% της αξίας κόκκινο, το 59% της αξίας του πράσινου, και το 11% της αξίας μπλε (τα βάρη αυτά εξαρτώνται από την ορθή επιλογή των προκριματικών RGB, αλλά είναι τυπικά ). Ανεξάρτητα από το μέγεθος απασχολούμενου (0,0 σε 1,0, 0 έως 255, 0% έως 100%, κλπ.), η προκύπτουσα αριθμός είναι το επιθυμητό γραμμική αξία φωτεινότητα? Πρέπει κατά κανόνα να γάμμα συμπιεσμένα για να πάρει πίσω σε μια συμβατική κλίμακα του γκρι εκπροσώπηση.
Αυτή δεν είναι η μέθοδος που χρησιμοποιείται για την απόκτηση του luma στην Y'UV και σχετικά μοντέλα χρώμα, που χρησιμοποιείται στο πρότυπο έγχρωμη τηλεόραση και βίντεο, όπως τα συστήματα PAL και NTSC, καθώς και στην L * a * b χρώμα μοντέλο. Τα συστήματα αυτά υπολογίζουν άμεσα γ-συμπιεσμένο luma ως γραμμικός συνδυασμός των γάμμα-συμπιεσμένο πρωτοβάθμια εντάσεις, παρά γραμμικοποίηση χρήσης μέσω επέκτασης γάμα και συμπίεσης.
Για να μετατρέψετε μια γκρίζα τιμή έντασης σε RGB, που απλά όλα τα τρία βασικά στάδια χρώμα κόκκινο, πράσινο και μπλε με το γκρι αξία, τη διόρθωση σε μια διαφορετική γάμα αν χρειαστεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου