ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!

Ελπίζω να σας αρέσει το blog.
Περιμένω τα σχόλια σας, τις παρατηρήσεις σας, αλλά και τα δικά σας αγαπημένα θέματα που θα θέλατε να δείτε αναρτημένα στο blog,
μπορείτε να τα πραγματοποιήσετε στο mail panos13xar@hotmail.com και
στο προφίλ του facebook http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000465084662 .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Photoshop σε μαύρο και άσπρο

Όταν η ταινία έφτασε πάνω από το χρώμα πριν από μισό αιώνα οι αυθεντίες που τεκμαίρεται ότι Ασπρόμαυρη ταινία θα πεθάνει ένας γρήγορος θάνατος ήταν εκπληκτικά λάθος. Το χρώμα είναι όλα πολύ ωραία, αλλά μερικές φορές η πλούσια τονική ιδιότητες που μπορούμε να δούμε στο έργο της φωτογραφικής καλλιτέχνες είναι κάτι βεβαίως που πρέπει να γευτείτε. Μπορείτε να φανταστείτε ένα Ansel Adams αριστούργημα στο χρώμα; Εάν μπορείτε, να διαβάσετε δεν περαιτέρω.
Δημιουργία υπέροχο μαύρο και άσπρο φωτογραφίες από έγχρωμες εικόνες σας είναι λίγο πιο περίπλοκη από το χτύπημα του «Μετατροπή σε λειτουργία γκρι» ή «κουμπιά Αποκορεσμός σε λογισμικό επεξεργασίας εικόνας σας - όπως τα Adobe ® Photoshop ® CS - ή ακόμη χειρότερα, φωτογραφική μηχανή σας. Ρωτήστε οποιονδήποτε επαγγελματία φωτογράφο που έχει τεθεί σχετικά με τις μεσοπρόθεσμες και θα ανακαλύψετε ότι χειροτεχνίας tonally πλούσιες εικόνες, απαιτεί τόσο μια προσεκτικά επιλεγμένη χρωματικού φίλτρου κατά τη φάση της σύλληψης και μερικά ξεφεύγουν και καύση στο σκοτεινό θάλαμο.

Χρώμα φίλτρα για Ασπρόμαυροι; Τώρα υπάρχει μια ενδιαφέρουσα ιδέα! Καθώς όσο παράξενο κι αν φαίνεται, το βίδωμα σε ένα χρώμα φίλτρο για τη λήψη εικόνων για ασπρόμαυρο φιλμ είναι παραδοσιακά ένα απαραίτητο συστατικό στη συνταγή της επιτυχίας. Το πιο δημοφιλές χρώμα φίλτρο στο μαύρο και άσπρο τσάντα κιτ φωτογράφου, το οποίο χρησιμοποιείται για την πιο δραματική επίδραση, είναι το «κόκκινο φίλτρο». Η επίδραση του κόκκινου φίλτρου είναι να φωτίσει όλα τα πράγματα που είναι κόκκινα και σκουραίνουν όλα τα πράγματα που δεν είναι κόκκινο στην αρχική σκηνή. Το αποτέλεσμα είναι μία εκτύπωση με σημαντικές διαφορές σε σύγκριση με τονικό σε ένα πλάνο εικόνας χωρίς φίλτρο. Είναι αυτό μια μεγάλη υπόθεση; Λοιπόν ναι, είναι - είναι μπλε ουρανό σκοτεινό και ατέλειες στο δέρμα είναι φωτισμένο. Αυτό είναι ένα νικηφόρο συνδυασμό για τους περισσότερους το τοπίο και πορτρέτο φωτογράφους που θέλουν να δημιουργήσουν μαύρο και άσπρο αριστουργήματα.
Σημείωση: Οι πιο συντηρητικές φωτογράφοι του παλιού (αυτές δεν είναι μεγάλες σε δράμα), τυπικά θα επενδύσει σε ένα κίτρινο ή πορτοκαλί φίλτρο και όχι το «πλήρες-με θέμα« συνέπειες που προσφέρει φίλτρο κόκκινο.
Τώρα, λίγο πριν τελειώσουν οι να αγοράσετε το κόκκινο φίλτρο σας και «γκρι αισθητήρα εικόνας» θα πρέπει να υπενθυμίζεται ότι δεν απαιτείται από την ψηφιακή shooter με την πρόσβαση σε λογισμικό επεξεργασίας εικόνας. Σκοποβολή ψηφιακά σε RGB (κόκκινο, πράσινο, μπλε), σημαίνει ότι έχετε ήδη γυρίστηκε την ίδια εικόνα χρησιμοποιώντας τα τρία διαφορετικά φίλτρα. Εάν επρόκειτο να ευνοούν επιλεκτικά τα καλούδια στην κόκκινη γραμμή, πέραν αυτών που βρίσκονται στο εγκόσμιο πράσινο και το μπλε εμφανώς θορυβώδη κανάλια, κατά τη μετατροπή RGB εικόνα σας σε αποχρώσεις του γκρι, θα, στην πραγματικότητα, να δημιουργήσει μια εικόνα του γκρι που Φαίνεται σαν να είχε πυροβοληθεί με το κόκκινο φίλτρο από τις «παλιές καλές μέρες. Μπορείτε να δείτε τα διάφορα τονικά πληροφορίες στα επιμέρους κανάλια, χρησιμοποιώντας το Photoshop κανάλια παλέτα, και μπορεί στη συνέχεια να συνδυάσει επιλεκτικά τις πληροφορίες χρησιμοποιώντας το Channel Mixer.

Η χρήση του Μείκτηςκαναλιού μπορεί να είναι μια περίπλοκη διαδικασία για να που επιθυμούν να δημιουργήσουν μια μονόχρωμη έκδοση. Αυτή η δυνατότητα προσαρμογής μπορεί εύκολα να κλιπ τονικές πληροφορίες αν δεν τηρούν προσεκτικά τις παλέτα ιστόγραμμα όπως σας επιστήσω την πληροφορίες από τα τρία κανάλια και να προσπαθήσουμε να εξισορροπηθεί ο γενικός φωτεινότητα της εικόνας κατά την ίδια χρονική στιγμή. Δεδομένου ότι η τύχη θα είχε το περίφημο Digital Guru »Russel Preston Brown" έχει καταλήξει σε ένα έργο-γύρω ότι πολλές εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας βρίσκουν ευκολότερο να χρησιμοποιήσει από το Channel Mixer.



1. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Προσαρμογή Layer στα στρώματα παλέτα και να μετακινηθείτε προς τα κάτω στη λίστα για να επιλέξετε και να δημιουργήσετε ένα Hue / Κορεσμός στρώμα προσαρμογής. Θα δεν κάνουν προσαρμογές προς το παρόν, αλλά απλά επιλέξτε OK για να κλείσετε το παράθυρο διαλόγου. Καθορίστε το blending mode αυτού του στρώματος προσαρμογής χρώματος.













Κάντε κλικ στο εικονίδιο Προσαρμογή Layer












2. Δημιουργήστε ένα δεύτερο Hue / Κορεσμός στρώμα προσαρμογής. Σύρετε το ρυθμιστικό Κορεσμός σε όλη τη διαδρομή προς τα αριστερά (-100) για Αποκορεσμός την εικόνα. Επιλέξτε ΟΚ. Η εικόνα θα εμφανιστεί τώρα σαν να είχε εκτελέσει μια απλή Μετατροπή σε αποχρώσεις του γκρι ή Αποκορεσμός (αφαίρεση χρώματος) εντολή












Αυτό το δεύτερο στρώμα προσαρμογής θα πρέπει να κάθεται στην κορυφή της στοίβας στρωμάτων










3. Επιλέξτε το πρώτο Κορεσμός Χουέ στρώμα που έχετε δημιουργήσει και κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο στρώμα για να ανοίξει εκ νέου το Hue / Saturation παράθυρο διαλόγου. Μετακινήστε το ρυθμιστικό Απόχρωση σε αυτό το παράθυρο διαλόγου προς τα αριστερά. Παρατηρήστε τις αλλαγές στην τονικότητα της εικόνας, όπως μπορείτε να μετακινήσετε το ρυθμιστικό. Blues θα είναι πιο σκοτεινή, όταν η συρόμενη ράβδος μετακινείται σε μια θέση περίπου -150. Κάντε κλικ στο OK. Το δράμα της εικόνας πιθανότατα θα έχουν βελτιωθεί αρκετά θεαματικά ήδη αλλά μπορούμε να την επεκτείνουμε περαιτέρω με μερικά ξεφεύγουν και καύση.
4. Κάντε κλικ στο εικονίδιο New Layer στην παλέτα Layers. Καθορίστε το blending mode του στρώματος σε Overlay. Ορίσετε την προεπιλεγμένη νέα στοιχεία και τα χρώματα φόντου στην παλέτα εργαλείων και στη συνέχεια επιλέξτε το Gradient εργαλείο. Στο μπαρ επιλογών επιλέξτε την νέα στοιχεία (Μαύρο) στη διαφανή και Γραμμικό κλίση επιλογές και στη συνέχεια να μειωθεί η αδιαφάνεια σε 50%












5. Σύρετε μία βαθμίδα από τη βάση της εικόνας με τη γραμμή ορίζοντα, και μια δεύτερη από την κορυφή του παραθύρου εικόνας με τη γραμμή ορίζοντα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την κατάρτιση του θεατή στην εικόνα και θα δημιουργήσει μια αυξημένη αίσθηση του δράματος. Μείωση της αδιαφάνειας της στιβάδας του εάν η επίδραση είναι υπερβολικά έντονη.









6. Πατήστε το Alt (Windows) ή Alt / Option (Mac OS X) κλειδί και κάντε κλικ στο εικονίδιο New Layer. Στο νέο Layer παράθυρο διαλόγου, που το blending mode σε Overlay και επιλέξτε το γεμίζουμε με Overlay-Ουδέτερη Χρώμα (50% Gray) κουτάκι. Επιλέξτε το εργαλείο Πινέλο και επιλέξτε μια μαλακή βούρτσα έφτασε από την μπάρα επιλογών και χαμηλότερο της αδιαφάνειας στο 10%. Ένα στρώμα που είναι το 50% Gray σε λειτουργία Overlay είναι αόρατη. Αυτό το στρώμα Gray θα χρησιμοποιηθούν για να αποφύγει και να κάψει την εικόνα σας nondestructively, δηλαδή εσείς δεν εργάζονται για την πραγματική pixels της εικόνας σας. Εάν οποιαδήποτε λάθη γίνονται ότι μπορούν είτε να διορθωθούν ή το στρώμα μπορεί να το πετάξει. Χρώμα πάνω στο στρώμα γκρι με μαύρο επιλεγεί ως το χρώμα προσκηνίου για να κάψετε (πιο σκούρο), η εικόνα σε εντοπισμένες περιοχές ή να στραφούν σε λευκό για να αποφύγει (ελάφρυνση), μεταφρασμένη περιοχές. Στην εικόνα του έργου του γκρεμού και το σερφ ήταν απέφυγε να τους επισημάνω







7. Δοκιμάστε να πειραματίζονται με την εισαγωγή ορισμένων από το αρχικό χρώμα. Αντίγραφο το στρώμα φόντο σύροντάς το με το νέο εικονίδιο στρώμα. Στη συνέχεια, σύρετε το αντίγραφο φόντο περαιτέρω μέχρι τα στρώματα στοίβα σε μία θέση ακριβώς κάτω από το στρώμα προσαρμογής επίπεδα. Μείωση της αδιαφάνειας των εν λόγω στρώμα για να αφήσετε το μαύρο και άσπρο εκδοχή εισαγάγει το δράμα για μία ακόμη φορά.











8. Επιλέξτε το ανώτερο στρώμα και στη συνέχεια να δημιουργήσετε ένα στρώμα προσαρμογής Επίπεδα (ένα στρώμα προσαρμογής να αποφανθεί όλα αυτά), για να καθίσει πάνω απ 'όλα τα άλλα στρώματα. Βεβαιωθείτε ότι το ιστόγραμμα εκτείνεται σε όλη τη διαδρομή ανάμεσα στο μαύρο και άσπρο πλάκες. Μετακινήστε τα ρυθμιστικά για να ανταποκριθεί στις ιστόγραμμα, εάν αυτό δεν συμβαίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου